Dette er en køberformular, som skal udfyldes i forbindelse med køb af andelsbolig i en forening, som vi administrerer. Du kan derfor alene benytte denne formular, hvis andelsboligforenngen er kunde i vores virksomhed.
Formularen nedenfor angiver alle de informationer, vi har brug for , for at kunne udarbejde aftalen for køb af andelsboligen i henhold til andelsboliglovens regler herom.
Bemærk, at vi normalt har en ekspeditionstid på 2-3 uger fra det tidspunkt, vi har alle nødvendige informationer i sagen. Er der særlige forhold, vi skal være opmærksomme på i forbindelse med dit køb, bør du angive det i formularen nedenfor.
Når formularen afsendes modtager du en bekræftelsesmail i din indbakke. Tjek eventuelt dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget mails fra os tidligere.
Når overdragelsesaftalen er klar til din underskrift, sender vi dig en særskilt mail herom.
Inden du udfylder nedenstående formular, vil vi anbefale dig at læse vores vejledning for andelsoverdragelser, som beskriver det kommende forløb i detaljer.
Vil du læse mere om sagsforløbet ved køb af andel, kan du gå direkte til vores vejledninger.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17