Hver dag forestår vi administrationen af en lang række ejerforeninger, andelsboligforeninger og investeringsejendomme, med primær placering i Storkøbenhavn.
Vi er en professionel ejendomsadministrator, der beskæftiger os med noget af det allermest dyrebare; Nemlig at drifte og administrere andre menneskers hjem. Det er en opgave, som vi værner utrolig meget om, og som vi derfor ligger enormt mange kræfter i.
Ønsker I et administrationstilbud fra Qvortrup, så udfyld formularen nedenfor, og vi vil indlede en uforpligtende dialog med ejendommens behov.
Udfyld informationer om ejendommen i vores formular her på siden, og lad os tage en fælles snak om, hvordan vi på bedst mulig måde håndterer og sikrer det fremtidig samarbejde om ejendommen.
Vores administrationstilbud er fundamentet for vores fremtidige samarbejde, og det er vigtigt, at vi får forventningsafstemt både behov og forventninger, så vi kan sikre et proaktivt og gunstigt samarbejde.
Måtte I have spørgsmål til vores ydelser, vores profiler og vores kompetencer, er I også meget velkommen til at kontakte os for at høre nærmere.
Udfyld ovenstående informationer og lad os give jer et tilbud på administrationen af jeres hjem.
Vi glæder os til at høre fra jer, og indtil da er I velkommen til at læse nærmere om os her på hjemmesiden eller besøge vores LinkedIn, hvor vi løbende opdaterer med relevante nyheder.
At overdrage administrationen af en andelsboligforening er et stort ansvar. Vi forstår dette ansvar og værner om det, når vi tilbyder professionel administration af andelsboligforeninger.
Med vores ekspertise og erfaring kan du trygt overlade det administrative arbejde til os og fokusere på at skabe en bedre hverdag for beboerne i din andelsboligforening.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.
Vi tilbyder en individuelt tilpasset administration af jeres ejerforening, og vores professionelle administratorer letter den daglige administrative byrde, hvilket giver dig som frivilligt bestyrelsesmedlem tid til at fokusere på at forbedre jeres fælles ejendom.
Vi tilbyder professionel rådgivning og support for at sikre, at jeres ejerforening er i de bedste hænder.
Kontakt os i dag for at høre mere om vores skræddersyede administrationstjenester og for at få et tilbud, der passer til dine behov.
Som professionel ejendomsadministrator tilbyder vi en skræddersyet administration af udlejningsejendomme til den professionelle udlejer.
Vores erfaring og ekspertise letter det administrative arbejde for den professionelle udlejer, så du kan fokusere på at maksimere dit afkast.
Kontakt os i dag for at få et tilbud, der passer til dine behov!
Med mere end 60 års erfaring, og en historie der kan dateres helt tilbage til lige efter første verdenskrig, driver vi i dag en mellemstor ejendomsadministration fra Østerbro i København.
Har I brug for en etableret og professionel samarbejdspartner, kan I derfor med fordel få et administrationstilbud hos os.
Vi tilbyder generelle ydelser i vores administration, som skal sikre såvel den professionelle udlejer som den frivillige bestyrelse – og naturligvis ejendommens mange beboere.
Derudover tilbyder vi tillægsydelser, som skræddersyes til jeres specifikke behov, så vi sikrer vores samarbejde på bedst mulig vis.
Vi er en passioneret og engageret ejendomsadministration i København, der brænder for det, vi laver –
og så brænder vi for at skabe de bedst mulige forudsætninger og rammer for jer og jeres hjem.
Vi er stolte af vores hverv og af de profiler, der er ansat i Qvortrup, og så er vi tillige stolte af den faglighed, vi bidrager med i samarbejdet med vores kunder.
Vi har stor erfaring og berede kompetencer indenfor vores hverv.
I Qvortrup har vi en omfattende ekspertise inden for administration af boliger på tværs af boligsektoren i og omkring København, og vores dybtgående viden om vores fag, gør os i stand til at give vores kunder den bedste service muligt.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17