Værktøjer

Værktøjer

Vi tilbyder en række værktøjer, som er med til at lette både bestyrelsens og den enkelte beboers arbejde i forbindelse med den fælles ejendom.

Nedenfor kan du blandt andet tilgå vores mange vejledninger, der vejleder dig gennem en række forhold – herunder salg af andele, ombygninger i lejligheden, anmeldelse af forsikringsskader mv. 

Desuden kan du tilgå en række selvbetjeningsydelser, hvor du nemt og hurtigt blandt andet kan anmelde forsikringsskader til forsikringsmægler, bestille et administrationstilbud eller indlede salg af din lejlighed på en enkel, overskuelig og effektiv måde.

Gå på opdagelse i vores værktøjer herunder. 

Se vores værktøjer herunder

Vi letter dit bestyrelsesarbejde

Vi ved, at der ligger et kæmpe arbejde i at være frivillig bestyrelse, og der følger et stort ansvar og mange opgaver med titlen. 

Det samme gør sig i høj grad gældende for den professionelle udlejer, der driver en investeringsejendom. 

Netop på baggrund af ovenstående er det vigtigt for os, at vi i vores samarbejde om driften af den fælles ejendom letter jeres arbejde i så høj grad som muligt. 

Det er netop med afsæt i dette, at vi har udviklet vores værktøjer og herunder vores vejledningskatalog og selvbetjeningsydelser. 

Vi vil være vores kunders tætteste samarbejdspartner, og derfor vægter vi transparents, uddannelse og selvbetjening utrolig højt i samarbejdet. 

Seneste nyheder

Hos Qvortrup er vi stolte af at kunne tilbyde vores kunder og samarbejdspartnere en række forskellige værktøjer, der kan være med til at optimere og forbedre deres ejendomsfællesskaber. Et af disse værktøjer er vores nyhedsbrev, Q-munity, som er målrettet foreningsfællesskabet og den frivillige bestyrelse.

Q-munity indeholder en række spændende artikler og nyheder, der alle er relevante og brugbare for ejendomsfællesskaber og deres bestyrelser.

Udover vores nyhedsbrev opdaterer vi også løbende vores hjemmeside med relevante nyheder og artikler, som kan være afgørende værktøjer for bestyrelse såvel som ejerkreds. Vores hjemmeside er en dynamisk platform, der er skræddersyet til ejendomsfællesskaber, og den er designet til at give vores kunder og samarbejdspartnere de bedste muligheder for at finde de oplysninger, de har brug for.

Vi er altid på jagt efter nye og innovative måder at forbedre vores service på, og vi vil fortsætte med at udvikle vores værktøjer og tjenester for at imødekomme de behov, som vores kunder og samarbejdspartnere har. 

Mangler du relevant information og opdateringer om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde? Og mangler du inspiration og erfaringsdeling fra andre ejendomsfællesskaber? Så har vi godt nyt til dig!

Vi har nemlig lanceret vores nyhedsbrev ”Q-munity”, der udkommer hver måned, og som er specifikt målrettet til den frivillige bestyrelse og fællesskabet i ejendomme.

Vores nyhedsbrev er ikke kun et redskab til at holde dig opdateret med relevant information og nyheder om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde, men det er også et redskab, hvor vi faciliterer brugbare erfaringer mellem vores frivillige bestyrelser. 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag, og modtag næste udgave af Q-munity, når det udkommer! Vi udkommer alene 1 gang om måneden, så du undgår spam og massevis af indholdsløse nyhedsbreve, der blot fylder din indbakke. 

Selvbetjening

Vores selvbetjening gør det muligt at iværksætte udvalgte opgaver på egen hånd. Det sparer tid og sikrer effektiviteten. Selvbetjeningen er forbeholdt vores kunder – prøv den i dag og oplev bekvemmeligheden ved at iværksætte opgaver, når det passer dig.

uHabi

uHabi er en digital ejendomsplatform, der samlet ejendommen digitalt på en effektiv og intuitiv måde.

Med uHabi får du adgang til vigtige oplysninger og funktioner, og ejendommen samles centralt ét sted.

Vejledninger

Vores digitale vejledninger gør det nemt for både beboere, bestyrelse  og ejerkreds at navigere og færdes i deres ejendomsfællesskab. Besøg vores side med digitale vejledninger i dag og få adgang til relevant information og brugbare tip til ejendomsfællesskabet.