Regnskabs- og økonomimedarbejder
Lars Reimer er en dygtig og erfaren regnskabs- og økonomimedarbejder, der er en vigtig del af vores økonomiske team, der er ansvarlig for at sikre, at vores økonomiske processer og procedurer.
Lars er særligt specialiseret inden for varslinger – herunder skatte- og afgiftsvarslinger, OMK og TV-afgifter, og han er en vigtig samarbejdspartner for særligt vores investeringskunder.
Som en del af vores økonomiske team arbejder Lars tæt sammen med virksomhedens øvrige funktioner, så vi altid sikrer, at vores kunder er i dit bedst tænkelige hænder, når det drejer sig om den daglige drift af deres ejendom.
Lars har arbejdet i vores virksomhed siden 1990, og han har derfor været her i mere end 3 årtier.
Vi er enormt stolte af vores medarbejderloyalitet, som ikke kun vidner om et godt arbejdsmiljø, men også om en solid viden om vores kunder, og en stærk faglighed.
Det er meget værdifuldt at have både kunde- og medarbejderforhold, som strækker sig over hele/dele af et liv, og det er noget, vi værdsætter utrolig højt.
Telefon
Email
LinkedIn
Speciale
Som regnskabs- og økonomimedarbejder med speciale i varslinger og investeringsejendomme spiller Lars Reimer en central rolle i administrationen af vores kunders ejendomme.
Vores økonomiske team arbejder på at sikre et solidt økonomisk fundament for vores kunder og deres ejendomsdrift, og med vores stærke økonomiske team i spidsen tilbyder vi en række ydelser, der skal sikre en økonomisk, forsvarlig og bæredygtig drift af ejendommen.
Vi er stolte af at levere professionelle ydelser til vores kunder. Vil du vide mere om vores ydelser, kan du gå på jagt gennem linket nedenfor.
Det er vigtigt for os at tilbyde en pålidelig og effektiv administration af ejendommen og dens drift.
Derfor bruger vi også store ressourcer på hele tiden at udvikle os som ejendomsadministration, så det altid er professionelle, gode løsninger, vi tilbyder vores kunder.
Vores økonomiske team består medarbejdere, der uanset deres anciennitet i virksomheden og på arbejdsmarkedet, alle har en dybdegående forståelse for ejendommens økonomiske processer.
Kontakt os for en uforpligtende dialog om administration af jeres ejendom, så vi kan danne rammerne om et fælles samarbejde.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17