Velkommen til vores side med info om vores kontaktinformation!
Nedenfor kan du finde alle de nødvendige oplysninger, du har brug for, hvis du ønsker at komme i kontakt med os.
Vi ved, hvor vigtigt det er at have let adgang til kontaktinformation, og derfor har vi samlet alt på ét sted for din bekvemmelighed.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Besøger du vores kontor i bil, tilbyder vi gæsteparkering på den private parkeringsplads, der har indgang både af Lyngbyvej og Bryggervangen. Bemærk dog, at du ved parkering skal registrere dit køretøj med nummerplade i vores reception. Parkerer du ikke på vores gæsteparkeringspladser, skal du selv holde øje med gældende parkeringsregler i området.
Vores kontor er placeret i et trafikalt knudepunkt, og det er meget nemt at komme hertil via den offentlige transport. Buslinjerne 12, 14, 15E, 150S, 184 og 185 stopper alle ved Lyngbyvej 28. Metroringen stopper på Vibenshus station, som kun ligger ca. 300 meter fra vores kontor. Der findes S-tog station ved Ryparken, som ligger ca. 600 meter fra kontoret.
Du kan finde din vej på rejseplanen.dk.
Ovenfor finder du alle de oplysninger, du har brug for, for at komme i kontakt med os. Vi har verdens bedste supportteam, hvis kerneopgave er at supportere dig. Vores supportteam er ungt og energisk med et kundeservicegen helt ud til fingerspidserne, hvilket vi er sikker på, at du også vil opleve.
Hvis du har brug for direkte og øjeblikkelig kontakt med os, kan du ringe til vores hovednummer. Vores dygtige supportteam er klar til at besvare dine opkald og hjælpe dig på enhver måde, de kan. Har du brug for at komme i kontakt med en specifik medarbejder, kan supportteamet omstille dig, eller du kan finde medarbejderens kontaktinformationer under menupunktet “vores medarbejdere”.
Hvis du foretrækker at kontakte os gennem mail, kan du gøre det på mailadressen oplyst ovenfor. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser så hurtigt som muligt. Har du behov for at maile en specifik medarbejder, kan du finde dennes mailoplysninger under menufanen “vores medarbejdere”.
Du er meget velkommen til at besøge os på vores kontor. Vores adresse er angivet ovenfor, og vi vil være glade for at byde dig velkommen og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have. Bemærk dog venligst vores åbningstider, så du ikke går forgæves, og læs gerne “parkering” og “offentlig transport” inden du kommer.
Mangler du relevant information og opdateringer om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde? Og mangler du inspiration og erfaringsdeling fra andre ejendomsfællesskaber? Så har vi godt nyt til dig!
Vi har nemlig lanceret vores nyhedsbrev ”Q-munity”, der udkommer hver måned, og som er specifikt målrettet til den frivillige bestyrelse og fællesskabet i ejendomme.
Vores nyhedsbrev er ikke kun et redskab til at holde dig opdateret med relevant information og nyheder om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde, men det er også et redskab, hvor vi faciliterer brugbare erfaringer mellem vores frivillige bestyrelser.
Vores selvbetjening gør det muligt at iværksætte udvalgte opgaver på egen hånd. Det sparer tid og sikrer effektiviteten. Selvbetjeningen er forbeholdt vores kunder – prøv den i dag og oplev bekvemmeligheden ved at iværksætte opgaver, når det passer dig.
Vores digitale vejledninger gør det nemt for både beboere, bestyrelse og ejerkreds at navigere og færdes i deres ejendomsfællesskab. Besøg vores side med digitale vejledninger i dag og få adgang til relevant information og brugbare tip til ejendomsfællesskabet.
Vi har igennem årene opbygget en omfattende ekspertise inden for administration af boliger på tværs af boligsektoren i og omkring København, og vores dybtgående viden om vores fag, gør os i stand til at give vores kunder den bedste service muligt.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17