Som ejendomsadministratorer arbejder vi hver dag med mennesker og med noget så dyrebart som deres største og vigtigste livsinvestering; deres hjem og faste base. Det betyder, at der hver dag stilles store krav til vores faglighed.
Vi er stolte af vores hverv og af de profiler, der er ansat i Qvortrup, og så er vi tillige stolte af den faglighed, vi bidrager med i samarbejdet med vores kunder.
Samarbejdet med vores kunder er helt afgørende for driften af deres ejendom, og derfor ligger vi enormt mange kræfter i vores medarbejderes faglighed.
For at opretholde vores faglighed, uddannes vi løbende inden for vores respektive fagområder.
I Qvortrup har et udvalg af medarbejdere en høj og beundringsværdig anciennitet, og det betyder, at vi har mange års erfaring og store kompetencer inden for vores felt.
Derudover er det lykkedes os at rekruttere en lang række unge og fagligt stærke profiler, der hver dag bidrager til vores branches udvikling.
Det er vigtigt for os, at både vi og vores branche følger med samfundets udvikling og jeres aktuelle behov. Derfor deltager vi aktivt i forskellige udviklingsarbejder og udvalg i branchen.
Af samme grund er vi repræsenteret i bestyrelsen i vores brancheorganisation ejendom Danmark, som er en stærk fagorganisation for den danske boligsektor samt ejerlejlighedernes landsforening, som er en forening for ejerlejligheder i Danmark.
Begge organisationer er vigtige for vores branche, hvorfor det naturligvis også er vigtigt for os at kunne indgå i disse sammenhænge.
For både foreninger og investeringsejendomme er lejeretten relevant. Derfor er det vigtigt for os, at vi er så opdateret som muligt på området. Vi er repræsenteret som lægdommer i boligretten i Frederiksberg og i Lyngby samt som udlejerrepræsentant i ankenævnet for de københavnske huslejenævn. Det betyder, at vi kan følge aktuelle sager og afgørelser på området, som har stor betydning for jer.
Vores faglighed er afgørende i vores samarbejde om driften af jeres ejendom.
Vi mener, at vores kerneopgave er at skabe sunde, gode og trygge hjem i alle de ejendomme, som vi administrerer.
Denne opgaver tager afsæt i at skabe de bedst tænkelige rammer for ejendommen, hvad end de er økonomisk funderet, juridiske, administrative eller praktiske, og det er i høj grad her, vores faglighed kommer i spil.
Vi ved, at et hjem er et sted, hvor du bor og føler dig tryg og tilpas. Det er et sted, hvor du kan slappe af, være dig selv og nyde livet. Det er en afgørende og hellig base, og da vores arbejde centrerer sig om dit hjem, tager vi vores daglige opgaver og vores samarbejde meget alvorligt.
Vi mener, at vi er en god og faglig stærk samarbejdspartner for jeres ejendom, som er begrundet i vores faglighed og professionalisme.
Historien om Qvortrup og vores mere end 60 års erfaring inden for ejendomsadministration, vidner i høj grad om, at vi ved, hvad vi laver.
Vi har igennem årene opbygget en omfattende ekspertise inden for administration af boliger på tværs af boligsektoren i og omkring København, og vores dybtgående viden om vores fag, gør os i stand til at give vores kunder den bedste service muligt.
Vi tror på, at vores lange historie er vidnesbyrd om vores ekspertise og høje faglighed. Vi har opbygget stærke relationer til vores kunder og samarbejdspartnere, og vi er stolte af i dag at have et dedikeret team, der altid er klar til at yde den bedste service og sikre, at vores kunders behov er i centrum.
Som administrator tilbyder vi en individuelt tilpasset administration af udlejningsejendomme til den professionelle udlejer. Vi letter den professionelle udlejers arbejde
Det er et stort ansvar at overdrage administrationen af jeres ejendom. Derfor er det også en opgave, som vi værner meget om, når vi tilbyder administration af andelsboligforeninger.
Som administrator tilbyder værdiskabende rådgivning og service, der letter den frivillige bestyrelses opgaver. Dét vægter vi enormt højt i administration af ejerforeninger.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17