Her på siden kan du læse nærmere om Qvortrup og vores virksomheds historie, der kan dateres helt tilbage til umiddelbart efter første verdenskrig.
Hvis vi spoler tiden mere end 100 år tilbage, befinder vi os i starten af 1900-tallet. Dengang var der en ung advokat ved navn Karl Qvortrup, som umiddelbart efter første verdenskrig blev partner i en stor advokatvirksomhed. Advokatvirksomheden tilbød juridisk rådgivning ved byggerier og opførsel af ejendomme, og den var blandt andet juridisk rådgiver under opføreselen af Vesterport og Hotel Astoria.
Efter anden verdenskrig blev Karl Qvortrup eneindehaver af Qvortrup Administration, og ambitionen var at skabe en virksomhed på et fundament af værdifuld juridisk og administrativ rådgivning til den Københavnske boligmasse. Desværre mødte han en alt for tidlig død i 1950’erne, og hans søn, advokat Leif Qvortrup, videreførte virksomheden sammen med advokat H. J. Beier.
I mere end 6 årtier har Qvortrup Administration A/S eksisteret med samme ambition som ved grundlæggelsen. Vi besidder i dag en stor ekspertise og viden indenfor vores fag, og vi bryster os af nogle af branchens skarpeste profiler.
I 2020 gik vores virksomhed ind i en omfattende organisatorisk udvikling, og selvom vi har haft stor fokus på udvikling, optimering og effektivisering, ejes virksomheden fortsat af familien til de oprindelige stiftere, ligesom partnerkredsen tæller den daglige ledelsesflade ved CEO Jens Anker Hansen, COO Rasmus Slot Nielsen og CCO Martin Skaarup.
I Qvortrup Administration A/S er vi stolte af vores historie og virksomheds-DNA, der består af vores administrationsfilosofi, faglighed og dygtige medarbejdere. Hvis du vil vide mere om vores virksomhed kan du klikke på linkene nedenfor.
Siden 1960’erne har vi drevet professionel ejendomsadministration i København for store dele af den danske boligsektor – herunder for ejerforeninger, andelsboligforeninger og investeringsejendomme.
Vi bevæger os hver dag mod en stadig mere værdiskabende og moderne ejendomsadministration med udgangspunkt i vores kunder og vores administrationsfilosofi.
Du kan læse mere om vores administrationsfilosofi, vores personale og vores faglighed her på siden. Du kan også læse om vores oplysningsmeddelelse angående vores databehandling af vores kunder.
Historien om Qvortrup og vores mere end 60 års erfaring inden for ejendomsadministration, vidner i høj grad om, at vi ved, hvad vi laver.
Vi har igennem årene opbygget en omfattende ekspertise inden for administration af boliger på tværs af boligsektoren i og omkring København, og vores dybtgående viden om vores fag, gør os i stand til at give vores kunder den bedste service muligt.
Vi tror på, at vores lange historie er vidnesbyrd om vores ekspertise og høje faglighed. Vi har opbygget stærke relationer til vores kunder og samarbejdspartnere, og vi er stolte af i dag at have et dedikeret team, der altid er klar til at yde den bedste service og sikre, at vores kunders behov er i centrum.
Med afsæt i den mere end 100 år lange historie om Qvortrup har vi mange års erfaring i at tilbyde ydelser særligt tilpasset den danske boligmasse.
Vi tilbyder en bred vifte af ydelser, der er designet til at hjælpe vores kunder med alt fra lejekontrakter til vedligeholdelse af ejendomme. Vi ved, at hvert kundebehov er unikt, og derfor tilbyder vi en bred palette af administrative muligheder – herunder digital platform, selvbetjeningsløsninger, vejledninger, nyhedsbreve,
Vi mener, at vores lange historie og ekspertise inden for vores fag gør os til et godt valg for enhver, der søger en pålidelig og erfaren samarbejdspartner til at administrere deres ejendom. Hvis ikke du allerede er kunde i vores ejendomsadministration, så tøv ikke med at tage kontakt til os, så vi kan belyse, hvad vi kan hjælpe netop din ejendom med.
Vores selvbetjening gør det muligt at iværksætte udvalgte opgaver på egen hånd. Det sparer tid og sikrer effektiviteten. Selvbetjeningen er forbeholdt vores kunder – prøv den i dag og oplev bekvemmeligheden ved at iværksætte opgaver, når det passer dig.
I Qvortrup har vi udgivet nyhedsbrevet Q-munity, som er et nyhedsbrev målrettet foreningsfællesskabet og den frivillige bestyrelse. Vi opdaterer også løbende vores hjemmeside med relevante nyheder og artikler, som kan være afgørende værktøjer for bestyrelse og ejerkreds.
Vores digitale vejledninger gør det nemt for både beboere, bestyrelse og ejerkreds at navigere og færdes i deres ejendomsfællesskab. Besøg vores side med digitale vejledninger i dag og få adgang til relevant information og brugbare tip til ejendomsfællesskabet.
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17