Qvortrups administrative løsninger

Øvrige, faste grundydelser

Indholdet er opdateret pr. 31. december 2023. 

Nedenstående faste grundydelser er ikke en del af vores basisadministrationen, men kan efter aftale integreres i vores gensidige administrationsaftale. Bemærk, at der er tale om individuelle ydelser, og således ikke en pakkeløsning.

  • Ekspedition af forbrugsregnskaber:
    Årlig ekspedition af foreningens forbrugsregnskaber, herunder eksempelvis varmeregnskab og vandregnskab.
    Ydelsen afregnes med et årligt grundbeløb pr. regnskab.

 

  • Lønadministration: 
    Vi administrerer og håndterer alle aspekter af lønninger i forbindelse med foreningens ansatte.
    Ydelsen omfatter beregning af løn, indberetning af skat, håndtering af fravær, koordinering af lønudbetalinger og overholdelse af lovgivningsmæssige krav og aftaleretlige reguleringer. 
    Ydelsen afregnes pr. lønmodtager. 

 

  • Udarbejdelse og indberetning af momsregnskab, herunder splitmoms: 
    Vi udarbejder materiale til revisors årlige momsregnskab, med opgørelse og dokumentation for foreningens momsaktiviteter – herunder for eventuel splitmoms for de foreningen, der er underlagt reglerne herom.

 

  • Afvikling af ordinær generalforsamling med opstart efter klokken 17:00: 
    Hvis foreningen ønsker at afvikle den ordinære generalforsamling med opstart senere end klokken 17:00, kan vi indgå særskilt aftale herom gennem denne ydelse.

 

  • Deltagelse i møde med bestyrelsen:
    Hvis bestyrelsen ønsker faste møde med administrator, fastsætter vi et årligt timeantal herfor i administrationsaftalen. Møderne skal afvikles indenfor kontortid. 

 

  • Digital fremsendelse af materiale til kreditgennemgang af låneengagement:
    Vi sikrer digital fremsendelse af materiale til kreditgennemgang af låneengagement herunder relevante dokumenter og oplysninger til institutternes elektroniske kreditvurdering.

 

  • Overdragelse af restancesager til advokat for inkassomæssig virksomhed: 
    Ved vedvarende betalingsmisligholdelse overfor foreningen, kan vi efter aftale med bestyrelsen overdrage sagen til advokat for inkassomæssig behandling.
  • Udarbejdelse og indberetning af momsregnskab, herunder splitmoms: 
    Vi udarbejder materiale til revisors årlige momsregnskab, med opgørelse og dokumentation for foreningens momsaktiviteter – herunder for eventuel splitmoms for de foreningen, der er underlagt reglerne herom.

 

  • Digital fremsendelse af materiale til kreditgennemgang af låneengagement:
    Vi sikrer digital fremsendelse af materiale til kreditgennemgang af låneengagement herunder relevante dokumenter og oplysninger til institutternes elektroniske kreditvurdering.

 

  • Ventelisteadministration: 
    Hvis ejendommen har venteliste, tilbyder vi at administrere denne gennem et årligt, fastsat gebyr på baggrund af antallet af deltagere. 

 

  • Administration og vedligeholdelse af digitale postkasser og databaser: 
    Det er ejendommens ledelse, der har ansvaret for at administrere og vedligeholde sine offentlige postkasser og databaser, men vi kan overtage ansvaret gennem nødvendige fuldmagter og adgange.
Øvrige faste grundydelser

Har I flere behov?

Andre kiggede også på

Den digitale pakke
Den Digitale Pakke
Med Den Digitale Pakke styrkes ejendommens informationsniveau og gennemsigtighed
G7A6033 kopier
Rådgivningspakken
Få administrativ, økonomisk og juridisk sparring og rådgivning i "Rådgivningspakken".
Dirigent på generalforsamling
Mødepakken
Få professionel assistance til afvikling af årets ordinære generalforsamling med denne administrationsløsning.

Kontakt os allerede i dag!

Qvortrups grundydelser

Gennem faste grundydelser tilbyder vi administration af enhver ejerforening, andelsboligforening eller investeringsejendom, der sikrer det administrative fundament.

Vi mener, at vores grundydelser er afgørende for at opretholde en stærk drift af ejendommen, og vi har ekspertisen og de professionelle kræfter til at sikre, at de bliver leveret på en kvalitetsfuld måde.

I tillæg til de faste grundydelser kan vi tilbyde en række administrative løsninger, der alle sikrer, at administrationen af ejendommen bliver skræddersyet efter jeres ønsker og behov.

Hvis du vil have mere information om vores faste grundydelser, kan du klikke på linket nedenfor. Ligesom du også er meget velkomne til at kontakte os, så vi kan indlede en dialog om det kommende samarbejde.