placeholder 298

Piccoline

Nynne Hybertz Bak

Nynne Hybertz Bak er vores piccoline, hvor hun er en del af supportteamet, der fokuserer på at servicere kunder, samarbejdspartnere og kollegaer. Hendes erfaring og uddannelsesmæssige baggrund gør hende til en stærk ressource i teamet.

Nynne læser jura på Aalborg Universitet og mangler kun at skrive sit kandidatspeciale for at færdiggøre sin uddannelse som jurist. I øjeblikket er hun på orlov og bruger tiden på at bringe sin juridiske viden og mange års erfaring som studentermedhjælper og piccoline i både den private og offentlige sektor i spil hos os. Hendes baggrund har givet hende stor indsigt i de administrative og praktiske opgaver, der er en del af rollen, og hendes flair for support og service skinner tydeligt igennem i hendes arbejde.

Piccoline med stort servicegen

Som person er Nynne imødekommende, struktureret og detaljeorienteret. Hun sætter en dyd i at levere en god indsats og sikrer med sit hjælpsomme væsen, at både kollegaer og samarbejdspartnere trives i det daglige. Hendes positive energi og engagement gør hende til en værdifuld del af vores arbejdsplads.

Vi er glade for at kunne give Nynne et indblik i ejendomsadministrationsbranchen, som hun allerede viser stor interesse for. Med hendes juridiske baggrund og nysgerrighed på branchen ser vi frem til at følge hendes rejse, både her og i hendes fremtidige karriere.

Kontakt Nynne Hybertz Bak

Telefon
Email
LinkedIn
Speciale

35 35 43 09
nhb@qvortrup-adm.dk
Besøg profil
Supportering, kundeservice, administration, jura

 

 

Mød vores øvrige medarbejdere

Kundeservice udover det sædvanlige

Vores supportteam brænder for at skabe den bedste kundeoplevelse for dig, og alle vores supportmedarbejdere er unge, engagerede og entusiastiske medarbejdere, der alle har et udtalt servicegen og en naturlig evne til at kommunikere klart og effektivt.

Supportteamet har en positiv tilgang til deres arbejde, og de er altid klar til at hjælpe dig.  Vi er stolte af vores supportteam, der lever og ånder for en tilfreds kontaktflade.

Kontakt os

Har du brug for at komme i kontakt med os, anbefaler vi dig at sende os en mail, eller ringe til vores supportteam i vores åbningstid. 

Vi vil herefter forsøge at hjælpe dig med din forespørgsel, eller vi vil sætte dig i kontakt med den medarbejder, der kan hjælpe dig videre. 

Det er også muligt at besøge vores kontor – dog gerne efter nærmere aftale, så vi er sikre på, at vi kan hjælpe dig, når du dukker op. 

Vores kontor er placeret midt i et trafikalt midtpunkt, og vi har altid kaffe på kanden.