Velkommen til vores vejledninger!
Her på siden vil vi hjælpe og vejlede dig igennem en bred vifte af forhold, der er afgørende for den professionelle udlejer og den frivillige bestyrelse såvel som beboere i et ejendomsfællesskab. Med vores vejledninger nedenfor kan du finde svar på de spørgsmål og retningslinjer for en række forhold, der måtte opstå i forbindelse med jeres ejendomsfællesskab.
Vores vejledninger er let-læselige og giver praktiske værktøjer og støtte til at skabe et harmonisk og velfungerende fællesskab. Du kan også kombinere vores vejledninger med vores selvbetjeningsydelser, som du finder på vores hjemmeside.
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores vejledninger, er du altid velkommen til at kontakte os for yderligere rådgivning og vejledning.
Vi er her for at hjælpe dig med at skabe et lykkeligt og velfungerende fællesskab.
Vores selvbetjening giver frihed og fleksibilitet til vores kunder. Ved at bruge vores selvbetjeningsportal kan I let og hurtigt iværksætte en række opgaver, som normalt ville kræve tid og indsats fra vores kundesupport.
En af de største fordele ved selvbetjening er, at det sparer tid og besvær. Gennem selvbetjeningen sparer I tid på at vente på vores ekspedition, og det er en effektiv måde at håndtere dine opgaver på, da du selv kan styre en stor del af processen, hvilket giverkontrol og sikrer, at dine opgaver bliver igangsat hurtigt.
I dagens travle samfund, hvor tiden er en knap ressource, er selvbetjening en ideel løsning, da du kan iværksætte opgaver, når det passer dig bedst!
Gå på opdagelse i vores univers af selvbetjeningsmuligheder – det er vi sikre på, at du vil finde lige så nyttigt og effektivt som vores øvrige kunder.
Mangler du relevant information og opdateringer om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde? Og mangler du inspiration og erfaringsdeling fra andre ejendomsfællesskaber? Så har vi godt nyt til dig!
Vi har nemlig lanceret vores nyhedsbrev ”Q-munity”, der udkommer hver måned, og som er specifikt målrettet til den frivillige bestyrelse og fællesskabet i ejendomme.
Vores nyhedsbrev er ikke kun et redskab til at holde dig opdateret med relevant information og nyheder om ejendomsdrift og bestyrelsesarbejde, men det er også et redskab, hvor vi faciliterer brugbare erfaringer mellem vores frivillige bestyrelser.
uHabi er en digital ejendomsplatform, der samlet ejendommen digitalt på en effektiv og intuitiv måde.
Med uHabi får du adgang til vigtige oplysninger og funktioner, og ejendommen samles centralt ét sted.
I Qvortrup har vi udgivet nyhedsbrevet Q-munity, som er et nyhedsbrev målrettet foreningsfællesskabet og den frivillige bestyrelse. Vi opdaterer også løbende vores hjemmeside med relevante nyheder og artikler, som kan være afgørende værktøjer for bestyrelse og ejerkreds.
Når I vælger Qvortrup som ejendommens administrator, knyttes et helt team bestående af kundechef, administrator og controller, til ejendommen.
Teamets unikke opbygning sikrer, at alle ejendommens behov kan opfyldes på en professionel og effektiv måde.
Vi sætter en ære i at tilbyde effektive løsninger, der kan skræddersyes til ejendommens specifikke behov. Med vores ydelser og et specialiserede team ved jeres side kan I være sikre på, at ejendommen bliver håndteret af en professionel samarbejdspartner.
Kontakt os i dag for at lære mere om vores ydelser, vores teams og de forskellige fagområder, som vi er specialiseret i. Vi ser frem til at skabe en succesfuld fremtid for jeres ejendom!
Qvortrup Administration A/S
Lyngbyvej 28, 2. tv.
2100 København Ø
Telefon: 35 35 43 00
Mail: qa@qvortrup-adm.dk
Åbningstider
man & ons: 09.30 – 15.00
tirs & tors: 09.00-15:00
fre: 09.00 – 13.00
CVR: 85 41 12 17
Qvortrup bruger cookies på sin hjemmeside til at behandle personoplysninger, hvilket kræver oplysning og indsamling af samtykke.
Cookies, der er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt er undtaget fra kravene om information og samtykke.
Læs mere om vores Persondatapolitik